Avaleht / Spordiblogid / Üheteistkümnes nädal jooksulainel

Üheteistkümnes nädal jooksulainel

Ei lõksuta ainult lõugu, vaid teen tublit arengutööd. Kui ma vaid julgeksin kohe oma hiigelsuure plaani välja öelda. Igatahes aastate pärast näete veel, kui mulle kuskilt kiirust pärandatakse. Oleneb, kus tuleb ette stopp. Igatahes tundub, et natuke ruumi on, juba korraliku toitumisega annaks seda seisu parandada, aga küll jõuab. Seni naudin protsessi. Äkki on kõigest MM-i mõjutused, ei tasu poole ööni sporti vahtida.
Juba üheksas nädal Hasso jooksukava järgi treenimist. Kui vaid tööpäevad lühemad oleks, siis elaksingi ühistrennis.


Esmaspäev
Kõndisin tunni, võimlesin 5 minutit. 2*30m põlve ja sääretõstejooksud, 2*70m hüplemist, 3*100m rütmijooksu ja 2*10 kätekõverdusi. Sai tehtud!

image

Teisipäev

Lõigutreening. Üllatavalt hea, täitsa lubas arengut. image Kolmapäev

Puhkasin.


Neljapäev 10 km, võimlemine ja 5*100m rütmijooksu.  image Reede Puhkus. Laupäev

Jätsin häbiga tegemata valmistava soojendusjooksu enne võistlust. Käisin lapse ja emaga mängutoas ning söömas, tegin oma kapid viimaks korda.

Pühapäev Minu teine Vägilase jooks. image Nii rahul omadega, et täitsa lust. Sügisel hästi joosta pole enam ulmeline eesmärk. Julgen olla mina ise ja vabalt olla omas mullis. Kõrvaliste isikute arvamused pole üldse olulised, tähtis olen vaid mina ja minu oma õnn. Sisemine rahu on paigas, väline vaja veel leida ja olemas. image Kui pühapäeva öösel hakkab igav ja muutust tahaks.

originaalpostitus

identicon
Alustasin blogi kaalulangetajana. Jälgisin toitumiskava, treenisin nii koduselt kui spordiklubis ja osalesin rahvaspordiüritustel. Nüüd on põhiliseks eesmärgiks joosta üha paremaid aegu võistlustel ja püüda end ületada igal sammul.

Loe samast kategooriast

Kaal vesrus kaal

Põrgusse see kaal! Number kaalul ei tähenda mitte kõige vähematki! allikas Naised ajavad taga mingit …