Avaleht / Elu / Noorteblogid / SAAREMAA X 9B

SAAREMAA X 9B

19. mail, kell 07:15 oli AKG 9.b klassil väljasõit Saaremaale. Sellises koosseisus viimane reis koos. Sõit jäi igati hästi meelde, sest õpilased sai omavahel mega hästi läbi ja kõik olid omavahel väga sõbralikud ja toredad. Nii kahju on, et me enam sellises koosseisus ei jätka 🙁

Reedel läks meil 10:15 praam. Me jõudsime täpselt siis Virtsu sadamasse, et nägime kuidas eelmine praam just lahkus. Meil oli aega umbes tund, enne kui meie praam väljus. Kõik tegid sadamas pilte ja ajasid niisama juttu. Jõudes Muhu saarele, siis käisime Muhu muuseumis, kus sai uusi teadmisi ja noh nalja ka ikka 😀 Siiiis sõitsime bussiga üle Väikese väina ning õpetaja ütles meile ikka et vaadake aknast välja ka, siis näete luikesid, mitte ärge istuge kogu aeg nutikates. 😀

Jõudes Saaremaale, siis pidime peatuma Angla tuulikute juures, kus plaanisime teha pikniku ja kiikuda aga tuli välja, et kiikude asemel oli keegi omale sinna põllu rajanud. Sealt edasi läksime Karja kiriku juurde, kus on ainulaadsed paganlikud laemaalingud. Sealt edasi põrutasime Panga pangale, kus veetsime niisama aega, tehti pilte ja kiiguti niisama. Edasi sõitsime Sõrve säärele, kus otsisime auguga kive ja katsusime vett. Õhtuks jõudsime oma ööbimispaika, milleks oli Saarema ühisgümnaasiumi hostel.

Hommikul oli äratus kell 8, et jõuda 8.30 sööma. Kõik sõid oma pudrud ja võileivakesed ära ja siis asusime teele, et jõuda õigeks ajaks Kuressaare lossi, kus meil oli tunnine lossiekskursioon giidiga. Enne seda veetsime veidi aega ka lossi kõrval olevas pargis, kus nautisime loodust ja kena ilma. Lossile tiir peale tehtud hakkasime liikuma Kaali kraatri poole. Sealt osteti tee peale jäätist ja külma jooki kaasa ning siis hakkasime sadama poole sõitma. Tulime uue parvlaevaga tagasi ja tegime peatuse Pärnus kaubamajakas, kus igaüks sai omale head-paremat kaasa osta.

Veel viimased päevad käib hääletamine, ära unusta meie poolt oma hääl anda! http://eba.marimell.eu/ — noorteblogid — kaidijagethly.blogspot.com

AITÄH!

originaalpostitus

Loe samast kategooriast

Kodukohvikute pÀev / Kohvik Nööp

Pühapäeval, 13. augustil toimus Tartus juba teine Tammelinna kodukohvikute päev. Mina kuulsin sel aastal sellest …