Avaleht / Elu / Tervise- ja kaalulangetusblogid / Nädala kokkuvõte 12.-18.juuni 2017

Nädala kokkuvõte 12.-18.juuni 2017

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.9”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));Nädal möödas. Oi, see on olnud üks tore nädal! Olen tubli olnud nii jooksmises kui toitumises. Puhkus hakkas ka! Nii et igati tubli algus aktiivsele puhkusele!

Esmaspäev: Kiirkõnd + 10min võimlemist. Läbitud 10km. Ajakulu kokku 1 tund 43 minutit. Kaloreid kulus 658. Kõnnil keskmine pulss 120 (max 141), keskmine tempo 9:19 min/km (max 8:06).

Teisipäev: puhkepäev

Kolmapäev: 2km soojendus + 5min võimelmist + 3*5min (iga lõigu vahel 3min kõndi) + 3*1 min (iga lõigu vahele 2min kõndi) + 1km lõdvestust. Läbitud kokku 8,69 km. Ajakulu 1 tund 9 minutit, kalorikulu 656.
*5minuti-lõikute keskmised kiirused: 5:19 (max 4:10), 5:28 (max 4:39) ja 5:45 (max 5:03). Viimane lõik on nii palju aeglasem, sest tee keeras tuulele vastu ja algas ka kruusateelõik. Pulss keskmiselt 168 (max 174).
*1 minuti-lõikude keskmised kiirused: 4:42, 4:44, 4:48 min/km. Pulss keskmiselt 162 (max 173).

Neljapäev: mõeldud puhkepäevana, aga käisin sõbrannaga kõndimas. Kokku kõndisime 1 tund 54 minutit, kaloreid põletasime selle ajaga 718. Keskmine kiirus oli 11:20 ja keskmine pulss 118. Selline rahulik, taastav liigutamine.

Reede: 3km soojendust + võimlemine ja harjutused + 3*100m + 1km lõdvestus. Kokku vahemaa 5,17km, ajakulu 47min 50sek, kalorikulu 459. Keskmine pulss tervel trennil 148. Muid andmeid anda ei saa, panin natuke kellaga võssa 😀

Laupäev: puhkepäev (võib öelda, et suhteliselt aktiivne puhkepäev)

Pühapäev: Kõva mehe jooks. Sellest teen eraldi postituse, aga kahjuks homme. Tänase ööpäeva tunnid on juba kahjuks hõivatud 🙂

image Enne kõva mehe jooksu 🙂  Toitumine on olnud täitsa hea. On olnud ka maiustamist, aga lubatud piires. Olen ilusti jälle endale sooja toitu hakanud tegema, mida vahepealsel kiirel ajal jäi maruharvaks nähtuseks. Kaal langeb ilusti ja ei saa kurta mitte millegi üle. Kaalunumbrit küll täna ei näe, sest ma hommikul unustasin pilti teha kiires jooksuks valmistamise rütmis. Aga natuke üllatust teile järgmisel nädalal ongi see, mida vaja huvi üleval hoidmiseks 😀 😀

Nüüd ma lähen oma teenitud und välja nõudma, Kunagi peab see une-Mati oma liivakotiga minuni ka ju jõudma 😀



originaalpostitus

identicon
Blogi keskendub minu kaalulangetusele ja trenni tegemisele. Selle kõrval saavad ära mainitud kõik asjaolud, mis mu teekonda mõjutavad -pere, ülikool, maal elamine.

Loe samast kategooriast

Personaaltreeneri katsejänes

Umbes kaks nädalat tagasi kirjutas mulle Helen, kes parasjagu FAF-i personaaltreeneri koolitust läbib, et mind oma …