Avaleht / Elu / Inspiratsioon / KES TEEB, SEE JÕUAB

KES TEEB, SEE JÕUAB

Minult küsitakse üsna tihti, et kuidas ma jõuan nii palju ja kuidas ma tasakaalukas olen? Igatahes tasakaalukusega on täpselt see, et kui esimest korda mulle seda öeldi, siis olin ma kerges hämmingus, et kas tõesti öeldi seda just mulle? Ma ise pole pidanud end eriti tasakaalukaks. Aga samas… töö situatsioonis võib see isegi tõsi olla. Aga natuke lähemalt sellest, et mida ikkagi teha, et aega oleks rohkem, do to list oleks täidetud ja ka eesmärgid aasta lõpuks saavutatud ning et kõige selle juures säiliks ka rõõm ja hea tunne? Ma olen enamasti inimene, kellel on nimekiri olulistest asjadest peas. Hakkan järjest ülesandeid tegema ja kokkuvõttes saavad ka asjad tehtud. Kuid selle juures on kõige olulisem see, et teaksid, mida tegema pead. Võid mõelda need oma peas läbi, nagu mina seda teen või siis kirjutada enda jaoks asjad üles. Nummerdada asjad ära, et neil oleks järjekord. Tihti alustan just sellest, mis kõige vähem meeldib, sest siis saab see asi tehtud ja selle ära tegemine annab mulle palju rõõmu ja motivatsiooni, et ka ülejäänud, lihtsamad asjad ära teha. Kui oled inimene, kellele meeldib asju maha tõmmata, siis on hea, kui nimekiri on kogu aeg silmade ees ja saad vajadusel pilgu peale visata.
Kasuta do to listi, märgi asjad üles tähtsuse järjekorras.
Põhjus, miks asjad tihti tegemata jäävad, peitub selles, et sa isegi ei alusta selle tegemisega. Selle põhjuseks võib-olla see, et tunned end ebakindlalt või sul pole plaani, kuidas eesmärgini jõuda. Kõige lihtsam, kuidas saavutada oma eesmärk või siis saada tehtud mõni raskem ülesanne, on see, kui mõtled kogu tegevuse enda jaoks läbi. Millised on erinevad etapid, kuidas sinna jõuda, milliseid samme pead tegema. Väiksemateks osadeks jaotatud eesmärki on alati lihtsam saavutada, kui suurt eesmärki, mille puhul sa pole teadvustanud, kuidas peaksid selle saavutama.
Jaga oma suuremad ülesanded ning ka eesmärgid väiksemateks osadeks – see hoiab motivatsiooni kõrgemal ning aitab sul mõista, kuidas jõuda eesmärgini.
Oled mõelnud, et tahaks midagi saavutada, aga sa lükkad seda pidevalt edasi? Eelkõige just sellega alustamist? Tegelikult pole vahet, kas soovid langetada kaalu, elada tervislikku eluviisi, soovid hoopis vahetada töökohta või õppida midagi uut. Kui sa ei alusta selle täitmisega hetkel (kas siis kohe või täna), siis suure tõenäosusega sa seda ka ei saavuta. Kui lükkad edasi plaani koostamist, siis ei jõua sa ka plaani täitmiseni.
Alusta kohe täna. Võta ette kas või väike samm, kuid oluline on see, et see tegevus oleks su mõtetes ja sa tegeleksid sellega.
Igapäevaselt heale mõtlemine aitab sul hoida tuju alati positiivsena. Positiivsusel on väga suur mõju sellele, et saaksid täita oma eesmärgid, et oleks valmis pingutama selle nimel, et saavutada need. Mu süda täitub alati soojusega, kui näen, kuidas inimesed teevad seda, mida armastavad. Ja ma ka tean, et nad on selle nimel pingutanud ja vaeva näinud. Ja see annab endalegi motivatsiooni, et mõnel hallil päeval pingutada rohkem. Kõik on võimalik, kui sa ise sellesse usud ja näed vaeva.
Meil on alati kaks valikut – kas mõelda õhtul kodus sellele, kuidas täna läks kõik nii halvasti ja rikkuda ka sellega õhtu ära või siis mõelda heale, mis päeva jooksul juhtus, luges mõni motiveeriv lugu ja sellega oma õhtu meeldivaks muuta. Valik on sinu.
Positiivsena aitab mõtteid hoida ka regulaarselt trenni tegemine. Ma pole näinud ühtegi inimest, kes kahetseks seda, et ta trenni tegi. Pigem vastupidi, pärast trenni oled sa rõõmsam, positiivsem ja valmis toimetustega edasi liikuma. Ja kui sa juba trenni pisikuga nakatanud oled, siis on raske teisiti olla (näiteks diivanil lamada – ma pole kunagi sellest aru saanud, miks inimesed terve puhkepäeva diivanil tahavad lösutada. Võib-olla pole ma õige inimene seda kommenteerima, aga ma pole avastanud diivani võlu).
Liiguta end regulaarselt ning tunned peale trenni, kuidas enesetunne on hea ning pea selgem.
Samuti aitab positiivselt ka regulaarselt vee joomine. Esiteks aitab see sul kõhul täis püsida ehk siis sa sööd, siis kui kõht tühi, mitte ei söö siis kui sul janu on. Lisaks kui kehas on piisavas koguses vedelikke, siis on enesetunne palju parem ning terve päev sujub paremini. Meie keha vajab vett, et hästi toimida.
Joo regulaarselt vett. Piisab täiesti, kui koos korraga kusagil 100ml vett ja jood päeva jooksul 6-10 korda. Trennipäeval tarbi vett kindlasti rohkem.
Kui peas on palju erinevaid mõtteid, mis segavad keskendumist, siia võta aega, et lihtsalt olla. Mine kas jalutama loodusesse või mine oma lemmikkohta, kus sul on alati hea olla ja kus tunned end hästi. Lülita end kõikidest kohustustest välja ning hinga lihtsalt sügavalt sisse ja välja. Peagi märkad, et sul on palju parem ning oled taas valmis tegutsema.
Leia aega, et lihtsalt hetkeks puhata ja lülitada kõigest välja. Hetk looduses aitab sellele suurepäraselt kaasa.
Leia igas päevas kas või väike hetk iseendale. Kuula oma keha. Kas ta on väsinud? Kas ta vajab pikemat puhkust? Kuidas tunneb su keha end sisemiselt? Millised on su mõtted ja tunded? Kui vaja, tee väike restart (käies jalutades, käies mõnes rahustavas trennis, tehes endale mõni kehahooldus või midagi, mis tundub sinu jaoks õige). Kuid proovi leida päevas hetk, kus oled täiesti üksi, kus saad rahus olla ja saad tunda, et oled pärast väikest pausi uuteks väljakutseteks valmis. Ehk siis kokkuvõtvalt: 1. Tee do to list, nii stressad vähem ja tegevused on sul silma all. 2. Kui sul on vaja teha midagi suurt, kas mõni ülesanne on suuremahuline või ootab mõni pikaajaline unistus täitmist, siis jaga eesmärk väiksemateks vahe-eesmärkideks. 3. Alusta täna. Unusta homme, ülehomme või uus aasta. Kui tahad, et midagi muutuks, alusta kohe. 4. Mõtle positiivselt ning meenuta õhtul kõiki neid häid sündmusi, mis päeva jooksul juhtusid. Sa näed, et su õhtu muutub kohe palju paremaks. 5. Liiguta end regulaarselt. Mine kas või 10minutiks õue jalutama ning tee seda iga päev. Võid valida endale meelepärase trenni, kus käia. 6. Joo regulaarselt vett! 7. Leia iga päev väike hetk enda jaoks, et saaksid mõelda oma eesmärkidele, kuulata oma keha ja et unustaksid korraks kõik teised. Oluline on see, et sa oled ise endaga rahul. Suur aitäh kõigile, kes te Blogiauhindade jagamisel hääletasite minu blogi poolt. Ma olen super õnnelik 247 hääle üle ja olen väga meeldivalt üllatunud. Kandideerides tahtsin näha, paljudele lähen korda, ilma et ma osalemist mainiksin. Isegi õde üllatus, et ma seal osalesin ja uuris, miks ma ei öelnud, et minu poolt hääletada. Suur pai kõigile, kes te hääletasite ja tulete ikka ja jälle lugema, kuigi ma pole kirjutamise osas just kõige eeskujulikum. Kirjutan täpselt siis, kui tunnen, et soovin midagi öelda.

originaalpostitus

identicon
Inspiratsioon, motivatsioon ning treeningutega seotud teemad on need, mida peamiselt blogis kajastan. Õpin personaaltreeneriks ning järk-järgult lisan teemasid, mis puudutavad treeningutega alustamist, kehale puhkuse andmist, eesmärkide püsititamist ning kuidas saavutada tasakaal treeningutes. Inspiratsiooni ja motivatsiooniga seotud postitused on pigem psühholoogilised ja baseeruvad peamiselt mu enda kogemustel.

Loe samast kategooriast

Uni

Tuleb aeg ja me näeme kuis tõuseb meriVesi tuleb ja tuleb ja tulebAlgul kahlame vooluvees …